Buro Scanbrit: Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?

Gewijzigd op Vr, 28 Jun om 10:44 AM


Voor vertrek

Heb je een klacht over je boeking of over Buro Scanbrit? Laat het ons dan weten via onze website. Wij helpen je graag om je klacht op te lossen.  


Tijdens je reis 

Als er tijdens je vakantie onverhoopt iets mis gaat of je een onvolkomenheid constateert, maak hiervan direct een melding bij de betreffende leverancier, zoals de accommodatie, excursie, vervoerder, of plaatselijke reisleiding (indien aanwezig). Dan kan er gelijk een oplossing gezocht worden en verder ongemak voorkomen worden. 

Wordt het probleem niet of onvoldoende verholpen en geeft dit afbreuk aan de vakantie? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)35 - 2052 700.

Buiten kantooruren dien je dit te melden via onze Alarmcentrale op telefoonnummer +31 70 314 52 20


Voor verdere informatie over de klachtenprocedure verwijzen we je naar de ANVR-Reizigersvoorwaarden, artikel 12. Hierin staat vermeld dat de reiziger verplicht is om problemen ter plaatse te melden. Wanneer je dit niet doet, dan kan het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. 


Wanneer je tijdens je reis besluit je accommodatie voortijdig te verlaten vervalt het recht op een eventuele restitutie. 


Na vertrek 

Heb je een klacht, laat het ons dan binnen 2 maanden na terugkomst weten via onze website. Wij helpen je graag om je klacht op te lossen. Helaas kunnen we klachten, die buiten 2 maanden na terugkomst ingediend zijn, niet meer in behandeling nemen.




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren