Buro Scanbrit: Hoe weet ik dat de betaling goed is verlopen?

Gewijzigd op Wed, 04 Oct 2023 om 12:27 PM

Heb je betaling gedaan via iDEAL in Mijn Boeking dan staat de 'Status iDEAL' op betaald en ontvang je van ons een betalingsbevesting per e-mail.

De 'Status' blijft op Openstaand staan, totdat deze in ons betalingssysteem verwerkt is. 

Mocht je betaling om welke reden dan ook niet gelukt zijn, probeer het dan de volgende dag opnieuw. Lukt het de volgende dag alsnog niet, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen via onze contactformulier.


Heb je de betaling overgemaakt naar ons bankrekeningnummer? De verwerkingstijd van betalingen is ca. 3 werkdagen. De status wordt aangepast, zodra deze in ons betalingssysteem verwerkt is. Je ontvangt hiervoor geen betalingsbevestiging per e-mail. 


Lees hier hoe je je betaling kan voldoen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren