Buro Scanbrit: Hoe kan ik mijn reis betalen?

Gewijzigd op Tue, 12 Dec 2023 om 02:39 PM

1) via Mijn Boeking
Je kan je reis betalen in je Mijn Boeking omgeving. Hier heb je de mogelijkheid om de aanbetaling en restantbetaling via iDEAL of Bancontact te voldoen.  

 

Je vindt de boeking in het overzicht Mijn Boekingen en daarbij een link Betalen.

Op de betaalpagina selecteer je wat je wilt betalen, de aanbetaling of restantbetaling.

 

Bij iDEAL selecteer je jouw bank en klik op ‘Start betaling’. Log in bij je eigen bank om de betaling verder af te ronden.

Bij Bancontact klik je op ‘Start betaling’ en ga je verder om de betaling verder af te ronden. Let op: is het bedrag hoger dan € 2000, dan kan je het bedrag alleen zelf overmaken, zie hieronder. 


2) zelf overmaken
Je kan de betaling ook overmaken aan onze Zweedse (*) bankrekening:

Bank: Handelsbanken Göteborg
IBAN nummer: SE98 6000 0000 0000 5364 1329 (*)

O.v.v. je reserveringsnummer 

Het is niet nodig om een BIC-code te vermelden.


(*) Buro Scanbrit is onderdeel van het Zweedse bedrijf Stena Line. Daarom hebben wij een rekening bij de Handelsbanken in Göteborg, Zweden. De meeste Nederlandse of Belgische banken berekenen geen kosten door bij online betalingsopdrachten in Euro's naar Zweden. 



PS: het is helaas niet mogelijk om met creditcard te betalen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren